Pristatymas

NEMOKAMAS PRISTATYMAS

Lietuvoje visas prekes pristatome nemokamai nesvarbu už kokią pinigų sumą būtų įvykdytas užsakymas.
Dėl siuntimo į kitas šalis parašykite duson@duson.lt arba skambinkite +370 615 60685.

PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI

PRISTATO KURJERIS – prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis.

PAŠTOMATAS – prekes galite atsiimti paštomatuose visoje Lietuvoje. 

ATSIIMANT PAŠTE – atsiimkite prekes patys iš Lietuvos Pašto skyrių visoje Lietuvoje. Kai prekė bus pristatyta į artimiausią, pagal Jūsų nurodytą adresą,  Lietuvos Pašto skyrių, Jūs gausite pranešimą SMS žinute arba el. paštu. Užsakytas prekes iš Lietuvos Pašto skyriaus būtina atsiimti per 3 darbo dienas. DĖMESIO! prekes Lietuvos pašte gali atsiimti tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos Pašto darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį galiojantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar vairuotojo pažymėjimą).

ATSIIMANT VIETOJE – užsakymą galima atsiimti “DU SON” indų salone adresu Aukštaičių g. 10, Vilnius, Užupis (naujasis Paupio raj.). Dirbame I-VI nuo 10 val. iki 18 val. Atsiimant vietoje reikia sulaukti patvirtinimos žinutės telefonu arba el. paštu, kad užsakymas jau suruoštas.

PRISTATYMAS Į NERINGĄ – prekių pristatymui į Neringą taikomas papildomas mokestis, todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu duson@duson.lt arba skambinkite telefonu +370 615 60685.

PRISTATYMO LAIKAS

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su mumis el. paštu duson@duson.lt. Jei dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių siunta vėluos, nedelsiant Jums pranešime. Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad Jūsų įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.

SKIRTINGI PRISTATYMO TERMINAI

Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Taigi, jei viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 3 – 5 darbo dienų pristatymo terminu, o kita su 4 – 6 savaičių pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas 4 – 6 savaičių  pristatymo terminas. Jei kažkuri prekė užsakymo vykdymo eigoje yra atšaukiama iš kliento pusės, kitoms likusioms prekėms vis tiek bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas, kuris buvo pritaikytas užsakymui po jo patvirtinimo sistemoje.

Jei norite, kad vienu apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus.

Jei norimų prekių nėra ar atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, “DU SON” darbuotojai neatidėliodami informuos klientą, jo nurodytais kontaktais.

Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu arba paskambinti telefonu: +370 615 60685

PREKIŲ PRIĖMIMAS

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, arba Lietuvos Pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas.

Būtume dėkingi, jei apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, informuotumėte  mus el. paštu: duson@duson.lt

Uždaryti
Prisijungti
Uždaryti
Krepšelis (0)

Krepšelyje nėra produktų. Krepšelyje nėra produktų.



Kalba