Grąžinimo politika

INFORMUOKITE

Norėdami grąžinti prekę per 14 darbo dienų nuo siuntos gavimo informuokite mus el.paštu duson@duson.lt.

ADRESAS GRĄŽINIMUI

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti adresu: “DU SON” indų parduotuvė, UAB „KAIZERIS“,
Aukštaičių g. 10, Vilnius, LT-11341
 
PREKĖS IŠVAIZDA

Prekės turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje. Ant originalios pakuotės negalima rašyti adreso, apklijuoti lipnia juostele ar kitaip pažeisti pakuotės išvaizdos.

Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t.y. nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.

Grąžinama prekė turi  būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į apsauginę transportavimo pakuotę, pvz., dėžutę ar apsauginį voką.

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitika grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai. Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.

SUGADINIMAS TRANSPORTUOJANT

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas.

Nepaisant mūsų rūpestingumo ir kruopštumo, kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginsime visus nuostolius. Tačiau, jei prekė yra sugadinama klientui ją grąžinant pardavėjui, už sugadinimą atsako klientas.

Būtume dėkingi, jei apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, informuotumėte  mus el. paštu duson@duson.lt.

NETINKAMA PREKĖS KOKYBĖ

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamykliniais defektais), UAB “KAIZERIS” įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.

Tinkamos kokybės  prekių grąžinimas  galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.  

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. 

Uždaryti
Prisijungti
Uždaryti
Krepšelis (0)

Krepšelyje nėra produktų. Krepšelyje nėra produktų.



Kalba